15 Mart 2015 Pazar

Clarins Doux Peeling

Herkese merhaba

Bu yazımın konuğu çok büyük umutlarla aldığım ama bir türlü sevemediğim Clarins'in ovuşturularak çıkan maskesi olan Doux peeling.

Cildim yağlı ve özellikel yanaklarıma yanlışlıkla peeling gelse bile, hemen sivilce yapar. Ayrıca çok hassas ciltliyim ve Seboreik dermatit problemim var. bütün bunlar birleşince kendi cildim için iyi bir peeling bulmak çok ama çok zor oluyor ki hala bulamadım.

Clarins Doux Peeling

Çiğli Kipa Boyner Clarins Uzmanı Nermin Hanım, bana çok güzel bir peeling önerebileceğini söylediğinde baya umutlanmıştım. Yaklaşık 3 aydır kullandığım bu peelingin yazısını yazmak için iyice emin olmayı bekledim. Çünkü daha önce de dediğim gibi çok büyük umutlarla almıştım.

Clarins Doux Peeling


Gelelim yorumlarıma:

  • Uygulaması gerçekten çok zahmetli. Banyodan sonra en iyi sonuç alınıyor. ama banyo sırasında uygulama yapılamıyor. Çünkü kurulanmış cilde sürülerek 1 dakika kadar kurumasını beklemek gerekiyor.
  • Ovalayarak çıkıyor ve bu esnada her yer artık oluyor.
  • Islakken yapılamadığı gibi ciltte çok kuruyunca çıkartmak işkence haline geliyor ve ciltte et kesiği oluyor! (hani ilk gün spor yaptıktan sonra bacaklarımız ağrır ya, onun gibi)
  • Bütün bu zahmete rağmen siyah noktaları hiç temizlemiyor. Sıktığımda fışkırarak çıkıyor.
Clarins Doux Peeling

Uygulama sırasında dökülen artıklar, ciltteki ölü deriler olduğunu sanmıyorum. Kurumuş krem kalıntıları gibi geliyor.

Clarins Doux Peeling

50ml 116tl gibi bir fiyata satılıyor, bir daha almayı düşünmem.

Siz bu peelingi kullandınız mı?

8 yorum:

  1. bunu açıklamanız çok iyi olmuş
    boşu boşuna para ve zaman kaybı demek ki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmediğim hiç bir ürünü övmem ve okuyucularımı yanlış yönlendirmek istemem.

      Sil
  2. Ürüne güvendikten sonra önermeniz çok ince bir düşünce.:) Sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmediğim hiç bir ürünü övmem ve okuyucularımı yanlış yönlendirmek istemem.

      Sil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. ben seviyorum ama tabi siyah noktalar için değil de ölü deriyi atmak için daha uygun bir peeling bu hassas ciltlere çok uygun değil yalnız..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. işte bana hassas cilt için önerdi clarins uzmanı :/ ben ölü deriyi attığını da düşünmüyorum. O artıklar krem artıkları gibi geliyor.

      Sil
  5. En ünlüsü bi de düşün :/ Seveni de var tabii, ama işte sevmedim ben

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...