2 Şubat 2015 Pazartesi

Mucize Krem (Avene Cicalfate Losyon ve Krem)

Herkese merhaba

Bu yazımın konuğu benim baş tacı kremimim Avene markasının Cicalfate kremi ve losyonu.

Seboreik dermatit rahatsızlığımın olduğunu daha önceki yazılarımda da söylemiştim. Bu kremle tanışmam şu şekilde oldu. Kozmeladan bir alış verişim sırasında sample ürünü gelmişti ve o şekilde kullandığımda cildimdeki kızarıklık ve tahrişlerin çok azaldığını farkettim. Bu vesileyle bir sefer daha tester ürünlerin aslında ne kadar yararlı olduğunun bir kez daha altını çizmek istiyorum. Biz tester istediğimizde lütfen bize artık dilenciymişiz gibi bakmasınlar!

Cilt doktorum Bephantene kremini yüzüme kesinlikle sürmemem gerektiğini, cildimde kistik sivilce yapabileceğini söyledikten sonra, bir çok kızarıklığı önleyici krem kullandım. Ve hiç birinden de memnun kalmadım. Cialfate'yi çok daha kaliteli bir bephantene krem olarak düşünebilirsiniz.


Peki ne gibi yararları var?
  • Cilt yeniliyor, yaraları iyileştiriyor. (elimde bir kesik oluşmuşsa veya cildimde bir yara varsa akşamdan sürüyorum sabaha kadar çok büyük miktarı iyileşmiş olarak uyanıyorum.)
  • Kremi katı bir krem formunda, ama kesinlikle cildi yağlanırmıyor. Benim gibi çok yağlı bir cilt bile hemen emiyor ve sivilcelenme yapmıyor.
  • Losyonu sürünce, ciltte biraz katılaşıyor. (Mesela tırnağımın yanında yara varsa krem değil, losyon sürüyorum ki bütün gece boyunca kalıyor, bir yere bulaşmıyor)
  • Sivilce içinde kullanılabiliyor. Ama ben kullanmadım, bu yüzden bir şey demek istemiyorum. Ama yüzünüzde sivilce varsa losyonu çok rahat uygulayabilirsiniz. İzler için de etkili olduğu söyleniyor.
  • Benim Seboreik Dermatitim fazlalaşınca burun, ağız kenarlarıma sürüyorum. Gerginliği alıyor ve cildimi rahatlatıyor.
İkisi de 40 ml ve kampanyalı internet sitelerinden satın alabilirsiniz.Bitince sürekli alacağım ürünler. Şiddetle tavsiye ederim. 

Sizin için de mucize olarak nitelendirebileceğiniz bir krem var mı?

Başka bir yazıda görüşmek üzere.









7 yorum:

  1. Hemen almam lazım maalesef bende de seboreik dermatit var hem yüzümde hem saç derimde :( 15 senedir çekiyorum Allah düşmanımın başına vermesin bu hastalığı :( Şu an atak döneminde yüzüm kıpkırmızı :( Geçmiş olsun sana da

    YanıtlaSil
  2. Lekeleri de geçiriyormuş ya şimdi bi umutlandım. Ama 3 leke geçsin diye daha yenilerde yüzümü mahvettim o yüzden bir şey kullanmaya korkar oldum :(

    YanıtlaSil
  3. Denenecekler listeme aldım bunu bir seboreik'li ve Avene hastası olarak! Sivilce yapmaması da çok iyi çünkü pullanmayı giderirken sivilce oluşturan ürünlerle karşılaştım maalesef.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok zor bir durum. Zaten bu hastalık geçmiyor.Sadece azalıyor :( Çok şükür şu an yok yüzümde. Günlük bakım rutimi okursanız belki yardımcı olur size de.

      Sil
  4. merhaba, cicalfate repair cream'in icinden homojen olmayan su cikmasi normal mi? tupu siktigimda bir miktar kremle birlikte elime su da geliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Krem formu için hiç normal değil. Bana göre bozulduğunu gösterir. Eğer aldığınız çok olmadıysa, yerinizde olsam aldığım eczaneye götürürdüm.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...