4 Şubat 2015 Çarşamba

Mac Kinda Sexy vs Mac Modesty

Herkese merhaba


Mac'in birbirinden güzel nude rujları var. Bunlardan bende olan iki tanesini bu yazımda karşılaştırmak istiyorum.


Teker teker yazılarını okumak isterseniz:


Mac Modesty
Mac Kinda Sexy


Bileğime yakın üstteki Modesty, alttaki kinda sexy.
  • Renk:

Modesty bir adım önde. Pembe alt tonlu olduğu için daha doğal duruyor



  • Kalıcılık:

Kinda sexy. Mat olduğu için çok daha kalıcı



  • Nemlendirme:

Modesty. Kremsi yapıda olduğu için.




  • Kusurları belli etmeme:

Modesty. Kremsi yapısından dolayı çizgilere dolmuyor

Bence kazanan modesty. Sizin en sevdiğiniz Mac nude ruj hangisi?



4 yorum:

  1. Modesty daha güzel duruyor garip ama benim hiç nude rujum yok ben koyu tonları tercih ediyorum rujda genelde :) teşekkürler paylaşım için canım ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dudakta da modesty daha güzel duruyor. Kinda sexy daha popüler sadece :)

      Sil
  2. İkisi de birbirinden güzel. Aslında ben de Mac'ten nude bir ruj istiyorum ama ertedikçe erteliyorum ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kullanacağın zaman al. Boşuna bozulmasın derim ^^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...