25 Şubat 2015 Çarşamba

Color Club- Harp on it

Merhabalar

Bu yazımın konuğu, sürüldüğünde tırnaklara bakmaktan iş yapılamayan, ojelerin kraliçesi Color Club, Harp on it.


 İlk gördüğüm andan beri istediğim holografik ojelere bir limango alış verişimde sahip oldum. Alış verişin detayları için tık. Ara ara online satış sitelerinde bulmak mümkün.


Sürüldüğünün ertesi günü bu kadar parlak olmuyor malesef, sanıyorum eller sürekli suya girdiğinden, o yüzden son kat bir renksiz cila sürmekte yarar var.

Ayrıca koyu renk ojelerin üzerine sürüldüğünde de çok güzel duruyor.

Ürünü uzun uzun anlatmak istemiyorum çünkü bunda fotograflar her şeyi anlatıyor.





Başka bir yazıda görüşmek üzere.

11 yorum:

  1. ben de bu sabah color club oje siparisi verdim. asil bu holo ojelerden istiyordum ama stoklarinda yoktu :( cok guzel gorunuyor gercekten. gule gule kullan canim ^^

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel duruyor yaa, güle güle kullan canım. Ben de listeme ekledim hemen bunu.

    YanıtlaSil
  3. Çok güzelmiş tatlım, tek kelimeyle bayıldım ;)

    YanıtlaSil
  4. merhaba blogunuzu keşfettim ve taipteym bende sizi blogmdaki 8mart hanımeli hediyeleşme etkinliğine davet ediyorum katılırsanız mutlu olurum sevgiyle kalın....

    YanıtlaSil
  5. Holografik oje edinmek lazım o halde bi tane :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bunu beğendiyseniz kaçırmayın derim. Türk muadilleri bu kadar başarılı değil diye duydum

      Sil
  6. özellikle yazın güneşte ne güzel parlar bu oje :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...