11 Ağustos 2015 Salı

Mac Avenue Jel Eyeliner

Herkese merhaba

Bu yazımın konuğu daha önce Mac'in sınırlı sayıda çıkardığı bir jel eyeliner olan Avenue. Mac koleksiyon ürünleri daha sonraki zamanlarda tekrar çıkarabildiği için bu güzel jel eyeliner'ı sizlere tanıtmak istedim.

Mac Avenue Jel Eyeliner
Mac Avenue Jel Eyeliner
Rengi çok çok koyu, acı bir kahverengi, içinde altın simleri var. Doğal tonlarda makyaj yapmayı seviyorsanız çok yakışacaktır.

Mac Avenue Jel Eyeliner

 3 gram, kurumadan bitebilir. Akma, dağılma yapmıyor

Mac Avenue Jel Eyeliner

Jel Eyelinerlarla kullandığım fırçalar:

  • Sigma'nın şu yazımda bahsettiğim E65 ve E05 fırçalarıyla
  • Mac 263 fırçasıyla
  • Real Techniques şu yazımda bahsettiğim çeşitli fırçalarla
  • Maybelline ve Loreal jel eyeliner'ların içinden çıkan fırçalarla çok güzel uygulayabiliyorum.
Umarım Mac bu tip çok güzel ürünlerini sürekli ürün gamına katar.

Başka bir yazıda görüşmek üzere, hepinize iyi haftalar.

4 yorum:

  1. Merhaba, ben Maybelline'in siyah jel linerını kullanıyorum ama memnun kalmadım çünkü çok çabuk kurudu ve sertleşti. Bu ürün daha yumuşak yapıda duruyor. Denk gelirsem alacağım mutlaka :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Loreal'in siyah jel eyeliner ı çok güzel. Onu da öneririm. İlerleyen günlerde yazısı gelecek ^^

      Sil
  2. Rengi ne kadar hoş bayıldım ! :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...