4 Ocak 2015 Pazar

John Frieda Go Blonder Saç Kremi

Herkese merhaba

Bu yazımda size şu yazımda bahsettiğim boşu boşuna aldığım bir saç kreminden bahsetmek istiyorum.

John Frieda Go Blonder Saç Kremi
John Frieda Go Blonder Saç Kremi

Bu tip saç rengini belirginleştirici ürünleri seviyorum. Sarı saç rengini 1-2 ton açarak, belirginleştiriyor. Donukluğu alıyor.

John Frieda'nın şampuanını içinde sülfat bulunduğu için kullanmıyorum. Bir indirim zamanında saç kremine şans vermek istedim.

Rengi ve kokusu çok güzel olan bu krem maalesef ki saçı yumuşatmak ne kelime, yıkandıktan sonra saçı açma konusunda bile hiç işe yaramıyor.

İzmir'de yaşıyoruz ve sularımız çok kireçli, belki de bunun etkisi vardır. Daha yumuşak suyun olduğu yerlerde bu kadar işe yaramaz bulmayabilirsiniz.

Ama benim için tam bir hayal kırıklığı oldu...

başka bir yazıda görüşmek üzere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...