23 Ocak 2015 Cuma

Güncel Günlük Cilt Bakım Rutinim

Herkese merhaba

Kışın cildimize daha iyi bakmak gerektiğinden, 2 aydır cildime günlük şu sekilde bakıyorum. Makyaj çıkarma işlemini yatarken değil, işten akşam eve gelince yapıyorum. Size de aynısını tavsiye ederim.

Şimdi aşamalarına bir göz atalım.


  • Lenslerimi çıkarıp, nemli pamuğa göz temizleyicimden döküp göz makyajımı çıkarıyorum. Şu sıralar kullandığım göz temizleyicimi şu yazımda anlatmıştım.
cilt bakım rutinim

  • Şu yazımda bahsettiğim konjac sünger ve şu yazımda bahsettiğim Shiseido yüz yıkama kremiyle bir güzel yüzümü yıkıyorum.
  • Garnier misel suyu, yine nemli pamuğa dökerek yüzümü siliyorum.
  • Gelelim en güzel kısma, yani nemlendirmeye. Önce şu yazımda bahsettiğim Shiseido Ultimune 1 pompayu tüm yüzüme, göz altlarıma ve gıdıma masaj yaparak uyguluyorum.
  • 5-10 dakika bekledikten sonra Shiseido Bio Performance serumdan 1 pompayı yüzüme, göz altlarıma masaj yaparak sürüyorum.
  • Yine 5-10 dakika bekledikten sonra Shiseido Benefiance gece kremimi ve Shiseido Bio Performance göz kremimi sürüyorum.

Bu bakımdan sonra kendimi çok iyi hissediyorum ve sabaha dinlenmiş bir ciltle uyanıyorum.

Sizin bu aralar günlük cilt bakımı rutininiz nasıl?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...