11 Ağustos 2015 Salı

En sevdiğim Mac Rujum- Mac Modesty Ruj

Herkese merhaba

Bu yazımda sizlere en sevdiğim Mac rujumdan bahsetmek istiyorum. Modesty.

Özellikle beyaz tenliler için doğru nude rengini bulmak tam bir kabustur.

Çok açık renk hiç olmaz, ne de olsa dudaklarımızın kendi rengi var ve üstüne açık bir renk garip oluyor. Ben açıkçası myth, hue gibi renkleri kendime hiç yakıştıramıyorum. Tam bir ölü gelin suratı oluyor. Hiç birimiz bembeyaz, süt gibi değiliz, belki o kadar açık tenlilere yakışıyordur ki adamlar yapıyorlardır.

favori mac ruj- Mac Modesty Ruj
En sevdiğim Mac Rujum- Mac Modesty Ruj

Neyse ben hayatımın nude rujunu buldum!

  •  Cremesheen yapıda, sürümü yumuşacık, kremsi ve parlak bitişli.
  •  Rengi dudak rengi (nude) pembemsi nude diyebirliriz.
  • Kalıcılığı normal bir mac ruj kadar.
  • Mac rujların kokularını çok seviyorum.


En sevdiğim Mac Rujum- Mac Modesty Ruj
En sevdiğim Mac Rujum- Mac Modesty Ruj

Özellikle beyaz ve buğday tenlilere çok yakışacağını düşünüyorum. Rengi ve parlak yapısı sayesinde dudakları olduğundan daha dolgun gösteriyor. Çizgilere dolmuyor, kusurları göstermiyor.

Genelde üşendiğim için dudak kalemi sürmüyorum ama çok joker bir renk olduğu için her türlü pembemsi nude dudak kalemiyle kullanabilirsiniz.


En sevdiğim Mac Rujum- Mac Modesty Ruj
En sevdiğim Mac Rujum- Mac Modesty Ruj
Fotograftaki parıltılar, rujun kendi parlaklığı, sim bulunmuyor.

Bittikçe kesinlikle tekrar tekrar alacağım bir ruj. Şimdi sitesine baktım stokta kalmamış. Umarım kaldırmamışlardır bu güzelliği. Mac mağazalarından ve www.maccosmetics.com.tr sitesinden 55TL ye satın alabilirsiniz.

Başka bir yazıda görüşmek üzere hoşçakalın.

6 yorum:

  1. Rengi çok güzelmiş. Birkaç blogda, MAC rujların kapları içerisinde eridiği yorumlarını okumuştum. Bunda oldu mu benzer durum?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok şükür benim başıma gelmedi

      Sil
    2. Yumuşak yapılı olanlarında -cremesheen vs.- gerçekleşebiliyor o durum, ben sürerken ruj yerinden çıktı mesela, içim yanmıştı. O yüzden sık kullanmadığınız zamanlarda veya ara sıra kremsi rujlarınızı buzdolabında tutabilirsiniz yapısı bozulmasın diye. Bu arada ben de nude-pembe olarak Mac- Creme in your Coffee kullanıyorum, bunu seviyorsanız onu da sevebilirsiniz. Ben de en yakın zamanda Modesty'e bakacağım! :)

      Sil
    3. çok geçmiş olsun, umarım bir daha olmaz

      Sil
  2. Güzel bir günlük renkmis gercekten, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...