26 Ocak 2015 Pazartesi

Lila Kutu Alış Verişim- Konjac Sünger

Herkese merhaba

İnstagramda sevgili İrem'in bir paylaşımında Lila Kutu'dan Konjac Sünger aldığını gördüm.

Uzun zamandır yüzümü Watsons' dan aldığım silikon yüz temizleme aparatıyla temizliyordum. Değişiklik yapmak istediğim için, Clarisonic almayı düşünüyordum. Fakat gerek fiyatı, gerekse yüzümde bulunan seboreik dermatit hastalığı yüzünden cesaret edemiyordum. İrem'in çok memnun olduğunu okuyunca bir şans vermek istedim.

İnternetten biraz araştırma yaptım. Çok güzel yorumlar okudum. Hatta hiç kötü bir yoruma rastlamadım diyebilirim. Cildim çok hassas ve yağlı olduğu için Lila Kutu'dan şu Konjac Sünger'in siparişini verdim.
Lila Kutu Alış Verişim- Konjac Sünger


2 haftadır, günde 2 defa kullanıyorum. Önce ıslatıyorum, yıkama jelinden minicik koyuyorum ve yüzümü bir güzel yıkıyorum. Kullanmam bittikten sonra da, süngerimi nazikçe yıkıyorum ve avuç içimde bastırarak sıkıyorum. Kalorifer peteğinden uzak bir yerde asıyorum.

İnternetten okuduğuma göre, yıkama jeli olmadan sadece su ile de kullanılabiliyormuş. Ama jelle yıkamak daha çok içime siniyor.

Lila Kutu Alış Verişim- Konjac Sünger

konjac sünger
Lila Kutu Alış Verişim- Konjac Sünger


Cildimi yumuşacık yapıyor, gerçekten temizlendiğini hissediyorum. Siyah noktalarımda azalma olmadı, belki ilerleyen günlerde olur.

Benim ürünü alırken en büyük çekincem, okuduğum yorumlara göre, cildimin soyulması ve SD hastalığının artarak yüzümde daha çok yayılmasıydı. Ama kullandığımdan beri hastalığım geçti. Dudak, burun kenarlarımdaki ve çenemdeki kızarıklıklar geçti! Kabuk kabuk soyulmalar bitti. Ki bu beni inanılmaz mutlu etti. Eğer böyle devam ederse sürekli kullanabileceğim bir ürün.

Gözünüz kapalı satın alabilirsiniz.

5 yorum:

  1. ay canım benim beğendiğine çok memnun oldum ve rahatsızlığına da iyi gelmesine çok sevindim. bazıları şişirilmiş bir ürü diyor buna ama ben gerçekten çok memnunum yüzümü aydınlandığını temizlendiğini hissediyorum resmen kullanırken.. güle güle kullan :-))

    YanıtlaSil
  2. Ben yıkama jeli olmadan kullanıyordum ve çok memnudum. Missha'nın konjac süngerinin ise tek başına gideri hiç yok o yüzden illa jelle kullandım. Ama orjinalinin tek başına kullanılması daha çok tavsiye ediliyor. Cildinin düzelmesine çok sevindim^^

    YanıtlaSil
  3. Makyaj Tavsiyem Etkinliğinden geldim blogunuzu takipe aldım .
    Benim blogumda da blog takip etkinliğim var beklerim :)
    http://www.sosyalmedyakafe.com/2014/10/bloglar-dayanismasi-blog-takip-etkinligi.html

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...