11 Aralık 2014 Perşembe

Essence All Eyes On Me Maskara

Herkese yeniden merhaba

Maskara dosyamın bugünkü konuğu Essence markasının All Eyes On Me maskarası.

Essence All eyes On Me Maskara
Essence All eyes On Me Maskara

Essence All eyes On Me Maskara
Essence All eyes On Me Maskara

Kirpiklerim kendiliğinden uzun ve kıvrık olduğu için, her maskarayı beğenirim. Ama bu maskarayı beğenmedim. Her yönden çok yetersiz bir maskara.

Essence All eyes On Me Maskara

Essence All eyes On Me Maskara

  • Özellikle silmedim ki görün istedim. Aşırı bulaşıyor.
  • Çok yetersiz bir maskara sadece renk veriyor. benim kirpiklerimin orijinal hali de bu şekilde.
  • Rengi siyah ve çok yetersiz.
  • Fırçası kıl fırça.
  • Gratis ve bazı yerel kozmetik dükkanlarında satılıyor. Migroslarda da satılacak diye duymuştum ama hiç denk gelmedim.
  • Puanı:1/5
  • Tekrar almam.
Başka bir yazıda görüşmek üzere

3 yorum:

  1. Bu aralar alman bloglarda essence in lash princess mascara volume cok övüyorlar. belki denemek istersin :)
    Ben uzun ve ince plastik fircali iyi bir rimel istiyorum ama istedigimi henüz bulamadim maalesef.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rimmel lash accelerator endless denedin mi

      Sil
    2. ya rimmel almanyada satilmiyor :( acelerator diye ama manhattan markasindan sanki bir tane rimel denemistim ve cok güzeldi, sadece cok cabuk kurumustu, bir bucuk ay icinde ondan tekrar almamistim.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...