30 Aralık 2014 Salı

Clarins Alışverişim

Herkese merhaba

Bu yılbaşı indirimde "drugstore" alış verişi yerine lüks kozmetik (high end) alış verişi yapmayı tercih etim. Senede bir defa, o da yılbaşı zamanı olan güzel indirimleri kaçırmak istemedim.

YKM ve Boyner mağazalarında, bir ürün alana 2. ürün %50 indirimliydi. Sevgili Görkem Karman'ın öce öve bitiremediği One Step Gentle Exfoliating Cleanserın içinde bulunduğu seti almak için bu markaya yöneldim. Cildim yağlı olduğu için bu setin hiç uygun olmadığını, onun yerine aynı ürünün karma yağlı ciltler için olanını kullanmam gerektiğini söyledi Çiğli Boyner'in tatlı Clarins uzmanı Nevin Hanım.
clarins
Clarins Alışverişim


Zaten çok uygun fiyatlı olan bu set, başka bir ürün aldığımda yarı fiyatına geleceği için kaçırmak istemedim.
Clarins Alışverişim

Diğer ürünüm ise, başka hiç bir markada olmayan Clarins Doux Peeling oldu. Yağlı ciltliler iyi bilirler, yanaklara kesinlikle peeling yapılmaması gerekmekte. Ben geçenlerde bir kere yanağımın üzerinden geçeyim de ölü deriyi alayım diye yaptıktan hemen sonra sivilce çıkıverdi! İşte bizim sorunumuza burada Clarins hafif ovalayarak temizlenen bir peelingle yardımcı oluyor. İnternette araştırdığımda hem iyi hem de kötü yorumlar okuduğum bu peelingle bakalım anlaşabilecek miyim?

Başka bir yazıda görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...