25 Kasım 2015 Çarşamba

Sigma E45 ve Sigma E25 Fırçaları ve Mac Muadilleri

Herkese yeniden merhaba

Black Friday yaklaşırken elimdeki Sigma fırçalarımı şu yazımda tanıtmaya başlamıştım. Şimdi de 2 tane tekli göz fırçalarını tanıtmak istiyorum.



Sigma E45 Small Tapered Blending

Gözlerimin crease (katlanma) bölgesine gölge yapmak için kullanıyorum. Dar bir fırça olduğu için her göz tipine çok rahat uyum sağlar. Mac 226 fırçası ile çok benziyor.

Sigma E45 Small Tapered Blending
Sigma E45 Small Tapered Blending

Sigma E45 Small Tapered Blending
Sigma E45 Small Tapered Blending

Sigma E25 Blending:

Bu harika fırçayı Sigma hediye olarak göndermişti. Seyahat boyu olmasına rağmen çok kullanıştı. Bütün göz farlarını karıştırmak için kullanılıyor. Mac 217 fırça ile birebir aynı.

Sigma E25 Blending
Sigma E25 Blending

sigma fırçaların mac benzerleri
Sigma E25 Blending

Elimdeki Sigma fırçalar bu kadar. Umarım sizin için yardımcı olmuştur yazılarım. Sigma fırçaları çok seviyorum ve sürekli kendilerini yenilemeleri harika!

Unutmayın kızlar, güzel makyaj yapmak istiyorsanız fırça kalitesi çok önemli. İnanın çok farkediyor.

 Black Friday'de Sigma'dan almak istediğiniz fırçalar var mı? veya Aklınızda olan başka ürün varsa paylaşırsanız memnun olurum. Başka bir yazıda görüşmek üzere.

2 yorum:

  1. bak E25 de gözü kaldı şimdi hepsini toptan alayım da rahat edeyim diyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin göz yapın küçük olduğu için E45 i de çok seversin <3

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...