17 Kasım 2014 Pazartesi

Sephora Outrageous Volume Maskara

Herkese merhaba

Bu hafta kullandığım maskaralar hakkında kısa bilgiler vermek istiyorum. Aslında karşılaştırma şeklinde yapmak istemiştim. Fakat toplam 7 tane olduğu için, son kalanı eşleştiremedim.

Bugün hep beraber Sephora Outrageous Volume bakalım.



Sephora Outrageous Volume Maskara
Sephora Outrageous Volume Maskara

Sephora Outrageous Volume Maskara
Sephora Outrageous Volume Maskara


Sephora Outrageous Volume Maskara
Sephora Outrageous Volume Maskara








Geçen ay bu maskarayı bitirmiştim, fakat içine 1-2 damla saf zeytinyağı ve göz makyaj temizleyicisi damlatarak bir kaç kullanımlık maskara daha elde ettim.
Sephora Outrageous Volume Maskara
Ürünün iki kat kullanılmış hali

Sephora Outrageous Volume Maskara






  • Bu ürünü seven az, ben çok severek kullandım.
  • Rengi çok siyah.
  • Fırçası silikon
  • En iyi özelliği: kirpikleri dolgun gösteriyor.
  • En kötü özelliği: kirpikleri birbirine yapıştırabiliyor.
  • Sadece Sephora'nın mağazalarında bulabilirsiniz.
  • Puanı:4,5/5 
  • Tekrar alabilirim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...