24 Ekim 2014 Cuma

Chanel 64 Inspiration Krem Allık

Herkese merhaba, çok güzel bir hafta sonu başlamış olsun.


Bugün size Chanel Inspiration krem allıktan bahsetmek istiyorum.
Chanel 64 Inspiration Krem Allık


Beyaz tenliler için efsane olabilecek bir allık olan inspiration'ı yağlı ciltli olmama rağmen severek kullanıyorum.


Ürünün yapısı vıcık vıcık değil, çok değişik, macunumsu bir yapısı var. Elle veya fırça ile uygulamaya çok müsait. Ben parmaklarımla uygulamayı tercih ediyorum.

chanel 64 inspiration allık
Chanel 64 Inspiration Krem Allık


Pembe renkli bu allık, yanakta gerçekten çok doğal duruyor. Sağlıklı bir görünüm veriyor.
Chanel 64 Inspiration Krem Allık
Chanel 64 Inspiration Krem Allık


Ürünün tek dezavantajı, 2.5 gr olması. Bu kadar pahalı bir ürün keşke biraz daha fazla gramajlı olsaymış.
Chanel 64 Inspiration Krem Allık
Chanel 64 Inspiration Krem Allık

Çok şık bir kadife bir kesesi var.

Yurt dışına çıkarsam veya kozmetik diyetim bitince bir indirime denk gelirsem, diğer renklerini de almak istiyorum. Özellikle 69 numarayı.

Başka bir yazıda görüşmek üzere. Hepinize sevgiler!

4 yorum:

  1. Çok yumuşak bir görüntüsü var ama keşke fiyatı da bu derece sert olmasaymış... :)

    YanıtlaSil
  2. cok tatli bir renkmis cidden, güle güle kullan! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyaz tenliler için çok güzel, tavsiye ederim.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...