27 Eylül 2014 Cumartesi

Organix Lemon Highlights Şampuan

Merhabalar


Bugün sizlere Organix'in Lemon Highlights Şampuanından bahsetmek istiyorum.


Organix Lemon Highlights Şampuan
Organix Lemon Highlights Şampuan

Organix şampuanlar temiz içeriği sayesinde biz kadınların en sevdiği markalardan birisi. Özellikle paraben ve sülfat içermeyen şampuan arayışındasınız bu markanın, sizin için olan bir ürünü mutlaka vardır.


Lemon Highlights şampuanı da, sarışınlar için üretilmiş. Sarı saçların rengini daha belirginleştirmek için ve renk bozukluklarını ortadan kaldırmak için üretilmiş. Sarı saçların en can sıkıcı sorunlarından biri de turuncumsu bir renk almasıdır. Ben bu ürün sayesinde saçlarımda bu renk değişiminin olmadığını düşünüyorum. Kesinlikle tekrar alacağım bir ürün.


Ayrıca bu serinin saç bakım kremi ve saç bakım yağı da bulunmakta. Eczanelerden, online eczanelerden ve bazı kozmetik mağazalarından satın alabilirsiniz.


Bütün sarı saçlılara tavsiyemdir.



11 yorum:

  1. bende bu markanın başka bir şampuanını ve kök artırıcı serumunu kullanıyorum , kesinlikle ve kesinlikle bende bu markayı tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
  2. Organix ürünlerine bayılıyorum :)

    YanıtlaSil
  3. bu markanin ürünlerini cok merak ediyorum ama maalesef almanyada yok, bende kahverengi saclar icin olanlari denemek isterdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. renk renk ayırıyorlar mı bilemiyorum ama almanyada olmaması çok şaşırtıcı. süper çünkü

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. tamam canım, uygun zamanda bakarım memnuniyetle

      Sil
  5. Sanırım yerde ararken gökte bulduğum bir şampuan :) saçlarıma 1 ay önce röfle yaptırdım ve önceki röfleyle renk farklılığı olduğundan mor şampuan arayışındaydım. ama bir türlü ne alacağıma karar veremedim. Verdiklerimiyse onlineda bulamadım. BC Bonacure aldım sülfatsız olanı sanırım 3 haftadır kullanıyorum. Bir değişiklik yok şuan sadece sarılar hala ilk yaptırdığım gibi parlak o kadar. çabuk bir değişim olur mu bilemiyorum ilk kez kullandığımdan. Ama renk eşitsizliğine çözümse hemen almak istiyorum bu şampuanı. :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mor şampuan hiç kullanmadım ama zaman içinde turunculaşan saçlar için kullanıldığını biliyorum. turunculaşmalara nasıl geldi?

      Sil
    2. Onlara iyi geldiğini söyleyemem.. Biraz daha kullanmam mı gerekiyor bilemedim ama şu an bir değişim gözlemlemedim BC Bonacure için..

      Sil
    3. Güneşten de kızarıyor saçlar, biraz daha kullanın derim ben. Umarım işe yarar :/

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...