17 Şubat 2015 Salı

Lens Market Alışverişim

Merhabalar


Lens kullananlar, almanın ne kadar zor olduğunu bilirler. Nerede uygun fiyatlı, nerede kampanya var, nerede kesinlikle orijinal... Bir de son zamanlarda çıkan reçete ile lens satılması saçmalığı... Özellikle büyük numara kullananların lensleri bir türlü bulunamaz. Sipariş verilir, 2 gün sonra almaya gidilir. Bunlar biz lens kullanmak zorunda olan kişilerin ortak sorunlarıdır.


Tabii ki ben de aynı sorunlardan müzdaripdim. Ta ki bir gün www.lensmarket.com u keşfedene kadar!


Özellikle eksisözlükteki yorumlara güvenerek bir defa sipariş verdim ve gerisi geldi. Artık lenslerimi sürekli buradan alıyorum.


Muhtemelen Türkiye'deki en iyi müşteri ilişkileri departmanına sahip bir site. Ve gerçekten çok hızlılar. Sipariş vermenizin üstünden 1-2 saat geçe ürününüz kargoya verilmiş oluyor. Ve ertesi gün de elinizde.


Bu arada piyasadakinden daha uygun fiyatlı, çok hızlı, orijinal ve tek kutu alsanız bile kargo ücreti kesinlikle ödemiyorsunuz.  Ayrıca zaman zaman kampanyalar olduğunu görüyorum, lens suyu hediyeli çok güzel paketleri de var.


Gönül rahatlığı ile sipariş edebilirsiniz.

4 yorum:

  1. Ben de gözlerimi bir daha kontrol ettirip kesinlikle burdan alıcam. Çok olumlu yorumlar gördüm çünkü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özellikle çalışan insanlar için bulunmaz nimet

      Sil
  2. aynen. ben de kendi optikçim tarafından kazıklanana kadar haberim yoktu buradan. şimdi de başka yerden alamıyorum. olmayan lensler için de geri dönüş yapıyorlar, asla mağdur etmiyorlar.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...