26 Ocak 2015 Pazartesi

Bioderma Sensibio AR

Herkese merhaba!


Bugün size uzun zamandır kullandığım Bioderma Sensibio AR Kreminden bahsetmek istiyorum. Hatırlayanlarınız olacaktır şu yazımda sizlere Seboreik dermatitten müzdarip olduğumdan bahsetmiştim. Kısaca özetlemem gerekirse, çene ve burum kenarlarımda çoğunlukla olmak üzere SD var. Ve bazı zamanlarda kendi kendine geçerken, bazı dönemlerde ise neredeyse yara gibi oluyor. Canımı acıtacak kadar beni rahatsız ediyor.


Online eczane sitelerinde dolaşırken, Bioderma'da da hazır indirim varken bu ürüne bir şans vermek istedim. Ürün hassas ve kızarık ciltler için uygun ve bunları geçirmeyi vaad ediyor. Bu sorunuma iyi gelir ümidiyle aldım.

Bioderma Sensibio AR

Yine bu krem için de kötü demek istemiyorum. Sonuçta Bioderma kalitesi herkesçe biliniyor. Fakat benim sorunuma çözüm olmadı. aynı yazımda anlattığım DS kremden daha iyi geldi.


Ürünün yapısı krem ama kesinlikle yağlı değil. Çok hafif, kokusuz, hipoalerjenik. 40ml ve 50 TL civarında. Eczanelerden veya online eczanelerden satın alabilirsiniz.



2 yorum:

  1. Bioderma kremleri banada iyi gelmemisti. Caudalie, Vichy veya Avene´inkiler güzel oluyor ama tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...