22 Temmuz 2014 Salı

Son zamanlarda aldıklarım

Herkese merhaba

Bugün son zamanlarda aldıklarımdan biraz bahsetmek istiyorum.

Green Pharmacy Saç Uzatan Yağ:


Bu ürünü ilk defa Sevgili Dilara'nın ig hesabında görüp, mutlaka almalıyım demiştim. Karşıyaka'daki bütün aktarlara sorduğumda Green Pharmacy ürünü satmadıklarını söylediler. Tesadüfen, gittiğim güzellik salonunda görünce hemen alıverdim. Açıkçası saçlarım uzasın diye bir derdim yok, ama kahküllerimden çok sıkıldığım için uzamasını istiyorum. Ayrıca saç dökülmesine de çok iyi geliyormuş. İlerleyen günlerde izlenimlerimi sizlerle paylaşırım. İsteyen olursa aldığım yerin telefon numarasını verebilirim. Fiyatı 25TL.

Limango Color Club Alışverişim:

Çok merak ettiğim holografik ojeler Limango'da hazır indirime girmişken 2 tane kaptım. Harp on it ve kısmeti satın aldım ve geldiğinden beri sürekli sürüp, parmaklarıma bakıyorum.


D&R Deffter Hayalperest Pisi:

Kedilere tek kelimeyle aşığım. Bu sevimli defterin kapağına da bayıldığım için aldım. D&R 9,5TL. Kapaklı olduğu için ağır gibi görünüyor ama çok hafif. Çantada bile taşınabilir. Çok güzel çeşitleri var. Bakmak isterseniz tık.


English Home Kolonya:

Bayram öncesi olduğu için English Home'da kolonyalar %50 indirimde. Ben Bergamot ve Softa bayıldım. Tanesi 10 TL.

Watsons Alışverişim:


Haftasonu saç boyalarında %50 indirim vardı. Ben de kaçırmadım tabii.

Siz son zamanlarda neler aldınız?

Başka bir yazıda görüşmek üzere.

10 yorum:

  1. ben bu soralar saçlarımı uzatmaya takmış bir durumdayım yağ çok ilgimi çekti , fiyatıda uygun ama izmirde değilim ne yazık ki :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İsterseniz telefon numarasını verebilirim. Belki gönderim yaparlar. Ben de internetten araştırmıştım ama bulamamıştım. İçindekileri yazarım, benzer bir ürün de alabilirsiniz. Dilerseniz ben de alıp, yollayabilirim

      Sil
    2. cevabınızı yeni görüyom desem :) pek etkili olmamış galiba ama fiyatı uygun .telefonunu verirseniz sevinirim , konuşayım bir belki gönderirler

      teklifiniz içinde çok teşekkürler

      Sil
    3. mail adresim soslubadem@gmail.com

      Sil
  2. yağı kullandıktan sonraki yorumları merakla bekliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir mucize yaratmadı diyebilirim. Ama pek düzenli kullanmadım.

      Sil
    2. yeni postumu okumanızı tavsiye ederim. :))

      Sil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben size aldığım yerin telefonunu vereyim 232 3698962

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...