24 Temmuz 2014 Perşembe

En iyi saç kremi

Merhabalar

Normal ve kuru saçlıysanız, özellikle de saçlarınız boyalıysa, saç kremi olmadan maalesef ki olmuyor! İndirim furyası ve yeni çıkan ürün deneme isteği sonucu piyasadaki neredeyse bütün saç kremlerini hepimiz denemişizdir.

en iyi saç kremi




Saç kreminden sonra saçlarımız yumuşacık oluyor, ipek gibi, çok rahat taranıyor, ama bir kaç saat sonra bu etkisi geçiyor. Hatta kimi saç kremlerini kullandıktan sonra bile bu geçici yumuşaklığı hissedemiyoruz.

Benim hayatımda kullandığım en iyi saç kremi, saç boyalarının yanında çıkanlar. Kullandıktan sonra, tarakla bile taramaya gerek kalmıyor, fön çekmek bir zevk oluyor. Etkisi uzun süre kalıyor. Boya olarak Loreal'i kullanıyorum ama eminim ki tüm markaların bu balsamları bir harika. (Bu arada bu tip kremlere balsam deniyormuş. Saç kreminden çok daha yoğun bir yapısı var, ama maskemsi değil) Piyasaya baktığımızda Aussie ve Sebamed in balsamları var. Aussie yi kullandım, gayet güzel ama bir saç boyasının yanında çıkan balsam değil maalesef. Hobby markasının da balsamı varmış Elimdekiler bitince bir de onu denemeyi düşünüyorum. 

Bu kadar güzel bir ürünü neden tek başına satmazsınız? Bir çok pahalı kremden bile daha güzel olan bu ürünü neden sadece boya kutularına hapsediyorsunuz? Nette okuduğum kadarıyla, marketlerdeki boyaların içinden bunları yürütenler varmış!

Belki hatırlayanlarınız olacaktır. 80 li yıllarda Hunca'nın bir balsamı vardı. Mor şişede, kubbe şeklinde kapağı vardı. Netten araştırdım ama resmini bulamadım. Onu kullandığımız zaman da saçlarımız harika olurdu. Gerçi o zamanlar çocuk olduğumuz için ne boya vardı, ne yıpranmış saç. Keşke yine ondan olsa.Veya yine keşke çocuk olsak...

Eminim ki bu yazıyı okuyan ve saçını kendi boyayan herkes benimle aynı fikirde. Sizin bu balsamlara yakın bulduğunuz piyasada olan bir ürün var mı?

Sevgili Güzellik Kazanı bir videosunda da buna değinmişti. Firmalar lütfen duyun sesimizi ve bu balsamları satmaya başlayın.

Başka bir yazıda görüşmek üzere.

6 yorum:

  1. Kesinlikle katliyorum küçücük bir urun ama yetiyor tüm sise sac iremini dokjsem yine onun gibi olmuyor bir an önce satisa sunulmali

    YanıtlaSil
  2. Yıllardır düşünürüm neden firmalar bize bu güzelliği yapmazlar diye. Hislerimin tercümanı olmuşsunuz :)) Loreal boyanın içinden çıkan balsama bayılıyorum ben de. Hatta ablamın saçları kısa onun saçlarını boyadığımda balsamı ben alıyorum elinden :)) Keşke çıkarsalar piyasaya, koşa koşa gider alırım..

    YanıtlaSil
  3. Ben hatirliyorum sanki bir kac sene önce mail bile atmistim bu yüzden loreal´a - yanlis hatirlamiyorsam- ve cevap olarak düzenli kullanildiginda saclara cok agir gelir yazmislardi, bu yüzden tek boyalarin yaninda veriyorlarmis :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...