16 Haziran 2014 Pazartesi

Mimlendim :)

Merhabalar

sevgili Makyaj Kitabı şu yazısında beni mimlemiş. Nazik davetini hemen yanıtladım tabiiki. Bu benim ilk mim'im olduğu için umarım üstesinden gelebilirim.

Gelelim sorulara;

1- Blog açma hikayeniz nedir?

Çok uzun zamandır blog okuyucusuyum ve ben de kendi düşüncelerimi, deneyimlerimi bir blog açarak paylaşmak istedim.

2- Blog isminiz nereden geliyor? Neden bu isim?

Bu soruyu şurada yanıtlamıştım. Küçükken seyrettiğim çizgi filmdeki sesi çok çirkin olmasına rağmen, sürekli şarkı söyleyen, konuşan kazın ismi siri, ve ailem bana siri der :)

3- Hangi mevsimi seversiniz?

Kesinlikle ilkbahar. Yaz ise en nefret ettiğim mevsimdir. 

4- Bu mevsim size neyi çağrıştırıyor? 

Havaların ısınmasıyla haftasonu yapılacak gezileri ve en sevdiğim meyveleri.

5- Kırmızı ruj mu yoksa eyeliner mı?

Eyeliner

6- Blog yazmak sana ne kazandırdı?

Henüz 3 haftalık blogum daha çok bir şey anlayamadım. ama artık bir yere gittiğimde veya bir ürünü kullanırken, sizlere nasıl anlatacağımı düşünüp, daha bilinçli hareket ediyorum :)

7- Kitap okumak mı yoksa bir şeyler yazmak mı?

Şu an için konuşmak gerekirse bir şeyler yazmak.

8- Şiir mi yoksa roman yada hikaye mi?

Roman

9- En çok etkilendiğin film?

Çok klişe olacak ama not defteri sanırım (the Notebook)

10- Öğrenci olmak mı yoksa iş hayatına atılmak mı?

İş hayatı sanırım.

11- Kitap okumak mı film izlemek mi?

Bir filmin kitabıysa eğer, kitap okumak daha ağır basar.

12- Hangi tür kitaplar ya da filmler?

Karışık. Bundan kastım son yıllarda en favori yazarım Dan Brown. 

13- Klasik giyinmek mi yoksa spor mu?

Spor

14- Almaktan asla vazgeçemeyeceğin şey?

Makyaj malzemesi almak beni çok mutlu ediyor. Bir oje bile alsam dünyanın en mutlu insanı oluyorum. 


15- En sevdiğiniz yemek nedir?

Makarna

16- En sevdiğin diziler?

Çok fazla dizi izliyorum. Ama hiç biri Fringe değil maalesef. 

17- Özel bir yeteneğin olsaydı bunun ne olmasını isterdin?

İnsanların düşüncelerini değiştirebilmek (aptal insanlara dayanamıyorum)

18- Hasta olmanın en kötü yanı nedir?

O günü hiç yaşayamamak

19- Alınacaklar listen var mı? İlk beşi nedir?

Olmaz mı :)) Lorac pro paletler ve naked1-2. bir de mia2 için hala kararsızlık yaşıyorum. O fiyata değer mi bilemiyorum.

20- İlk aldığın makyaj malzemesi?

Ruj :)


Tekrar Makyaj Kitabına bu mim için çok teşekkür ediyorum. 

Ben de yapmak isteyen herkesi mimliyorum. 

bir sonraki yazıda görüşmek üzere...



2 yorum:

  1. Çok güzel olmuş rica ederim :) Blogun ismini şimdi öğrendim ve çok beğendim.Bence lorac 2 paleti pek güzel gelmedi bana değmez gibi paletin rengnin gri olması beni soğuttu nakedler hepiminizin hayali en kısa sürede kavuşursun isteklerine umarım özel yetenek isteğine bayıldım çok haklısın takipteyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) seninkilere de ben bayıldım. Çok teşekkür ederim

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...