2 Haziran 2014 Pazartesi

Mac Toying Around Ruj

Yağmurlu bir İzmir gününden herkese merhaba


Bugün size Mac in bir koleksiyon ürünü olan Toying Around rujdan bahsetmek istiyorum. Bir Mac muasında  fotosunu görüp aşık olduğum bu ruj için koleksiyonun gelmesini sabırsızlıkla bekliyordum. Rengi  için çok canlı pembemsi, mercan rengi diyebiliriz. Tam yaz için üretilmiş. Her saç rengi için çok rahat kullanılabilecek bir renk, özellikle bronz tende muhteşem duracağını düşünüyorum.

Mac Toying Around Ruj
Mac Toying Around Ruj



Toying Around amplified cream ruj serisinden. Sürümü yumuşacık ve kalıcılığı da oldukça iyi. Dudağı kesinlikle kurutmuyor ve çizgilere dolmuyor. Ben bu tonlarda bir dudak kalemi görmediğim için kalemsiz uyguladım. Dağılma yapmadığı için kalemsiz de çok rahat bir şekilde uygulanabiliyor.


Mac Toying Around Ruj
Mac Toying Around Ruj

Mac Toying Around Ruj
Mac Toying Around Ruj
 www.maccosmetics.com.tr sitesinden bu aralar her alış verişte bu sample da hediye.

Mac Toying Around Ruj
Mac Toying Around Ruj

Mac Toying Around Ruj
içeriğini merak edenler için.


Bu koleksiyon maalesef ki İzmir'deki mağazalara gelmedi. Sadece online www.maccosmetics.com.tr
sitesinden satışa sunuldu. Fiyatı 52TL ve sitede bazı kredi kartlarına 5 taksit uygulanmakta. Şu anda siteden satışı kalkmış. Ama İstanbul'daki şanslı arkadaşlar Elca kozmetiğe gidip, hem de daha uygun fiyata bu mükemmel ruju satın alabilirler.


Şimdi sıra, buna uygun bir oje bulmakta.

Herkese mutlu haftalar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...