30 Haziran 2014 Pazartesi

Haziran Bitenler

Herkese yeniden merhaba

Haziran ayında biten ürünlerime hep beraber bakalım.



Yves Rocher Evidence deodorant: Bu hafif çiçek kokulu deodorantı çok severek kullandım. 2 tane de yedeğim var. Sürekli indirime giren Yves Rocher'e gidip bir parfüm ve deodorantın kokusuna bakmanızı şiddetle tavsiye ederim.

Helix-D Göz serumu: Çok başarılı bir göz serumu.Yaz için değil ama belki kışın tekrar almayı düşünebilirim.

Bioderma Sebium Jel: Eğer cilt tipiniz yağlı ise kesinlikle tavsiye edebileceğim bir ürün. Ben şimdi başka bir şişesini tekrar kullanmaya başladım bile. 500 ml kutusunda. Çok bereketli bir ürün.

Nivea Black and White: Pudra kokulu çok hafif bir deodorant. Maalesef ki içinde alüminyum var. Tekrar alabileceğim bir ürün değil.

Cettua Siyah nokta bantları: Çok beğeniyorum. Bir sürü yedeğim var.

Shiseido Benefiance göz kremi: Tek kelimeyle mükkemmel. Yazısına şuradan ulaşabilirsiniz.

Mac Prolong wear For Keeps: Harika bir renk, dudaklara resmen mühürleniyor. Tek kötü özelliği aşırı kuruma yapıyor.

Sizin bu ay bitirebilediğiniz ürünleriniz var mı?

Başka bir yazıda görüşmek üzere.

2 yorum:

  1. Yves Rocher Evidence muhteşem.Şuan parfümünü kullanıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de parfüm ve deosunu kullanıyorum çok güzel <3

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...